La cartoful (prajit) vesel

Ce mai cerceteaza cercetatorii atunci cind se au impresia ca au terminat cu misterele cancerului, SIDA-ei sau gripei porcine. Pai cerceteaza care mai sint efectele cartofului prajit asupra organismului gurmandului.

Despre efectele asupra partii de la git in jos a mincatorului se stie de mult ca nu sint chiar o mincare perfecta. Ca au multe calorii, ca sint cancerigeni bla-bla-bla, spre disperarea tuturor celor incintati de mirosul /gustul bunatatilor stacojii (printre care se numara si subsemnatul)

Dar iata ca sint si vesti bune.Pentru partea de sus … Uite aici ce au facut numitii cercetatori

Au luat un grup de flaminzisi le-au aratat in prealabil un film despre bomba de la Hiroshima. Apoi jumatate din spectatori au citit o revista (nu se spune care anume) iar cealalta au papat  , ai ghicit , cartofi prajiti. Si, desigur, cei cu cartofii s-au declarat mult mai multumiti

In concluzie dupa consumul de cartofi prajiti te simti mai bine dispus … mai vesel … Se crede ca  datorita substantelor continute (carbohidrati) dar si gustului specific.

Iar ca o concluzie la concluzie as putea spune ca dupa un bombardament atomic e bine sa maninci cartofi prajiti … ai ghicit probabil ca tocmai am terminat o portie😉

10 Răspunsuri

  1. am studiat coperta usor penibila, in culori de ambalaj de cartofi prajiti, sperand ca voi gasi o steluta, ceva, o explicatie a glumitei.

  2. You own a very interesting blog covering lots of topics I am interested as well.I just added your site to my favorites so I can read more in the next days… Just continue your marvellous work.

  3. Si eu.

  4. Nu am disparul😉
    Atita doar ca nu mai am inspiratie😦
    Sper sa imi revin cit de curind ….

  5. Unde ai disparut???

  6. 😀
    Nici eu nu as renunta la ei. …

  7. Offf, m-ai lovit unde ma doare :)) Renunt la toate dulciurile de pe lume dar la cartofii prajiti NU…. Oricum, am ras de m-am prapadit la concluzia cum ca cel mai bine dregi efectele bombei mancand cartofi dupa aia :))

  8. Si la preot e la fel:P:))

  9. Poza am luat-o si eu de pe Gooogle … nici mie nu mi-a lasat gura apadar am preferat ca macar vizual sa nu imping lumea la pacat🙂
    PS. Doar de 5x pe an !!!!😦😦😦 Eu uneori maninc de 5x pe saptamina😀😀😀 . Oricum sa stii ca e bine sa faci ce zice dr. si nu ce face el😉

  10. Doctore, prima non nocere, remember? Păi ce faci, ne îndemni la cartofi prăjiți?!:)

    Să ne-nțelegem: îmi plac f mult cartofii prajiți, nu-i nevoie să mă convingă niciun cercetător că-mi place să-i mănânc… Dar fac eforturi mari să-i mănânc doar de vreo 5 ori pe an. De obicei în concediu, că atunci îmi fac de cap…:)

    Oricum, ăștia din poză nu arată grozav, doctore! Păi dacă-ți pozam cum arată cei pregătiți de moi, ziceai că i-am fotoshopat!:))

Lasă un răspuns

