O cafea pentru dl. Alzheimer

Am sa fiu mai scurt la vorbe si mai larg la imagini in acest post.
E vorba de un articol din unul dintre numerele recente ale ziarului „Viata Medicala” pe care vi-l reproduc. Dupa care va invit la o cafea . Sau chiar … vorba autorului … mai multe🙂


8 Răspunsuri

  1. Merci WaLL .. si te astept😉

  2. Bună ziua stimate drweather.
    Vă felicit pentru realizarea acestui blog.
    La capitolul cafea ” stau ” foarte bine…cât cuprinde…( asta legat cumva şi de problema cu alzheimer-ul care se pare că a cam început să-şi facă apariţia ). Sigur nu sunt întotalitate dar simptomele ce le am şi antecedentele din familie, mi-au tras un semnal de alarmă. Urmează să încep să fac nişte investigaţi să ştiu cum ” stă ” treaba la acest capitol !
    Voi mai reveni.
    Cu stimă şi deosebit respect,
    WaLL

  3. acuma .. greu de zis ca te hidratezi cu citeva cescute acolo.
    Cit despre ideea de deshidratare depinde cum bei cafeluta. Mai tare , mai dulce … ce fel de cafea bei …

  4. Mie nu imi place cafeaua. Dar apropo de ce spunea Larissa, ca bea cafea pe post de hidratare, eu stiu ca din contra, cafeaua deshidrateaza. Ce spune doctorul?

  5. …am sa-i reamintesc mamei, insa…

  6. aaaaaaaaaaaaaaaaaah, ce dilema! Dar daca-i musai, cu placere (dar mai rarut, totusi, plz!)

  7. Eu unul nu beau deloc … dar blogului astuia era bine sa ii pun un motto de genul „fa ce zice doctorul nu ce face el”

  8. Eu nu sunt adepta a bea cafea toata ziua, dar dimineata, pe post de hidratare si stimulent pentru trezire, imi place la nebunie. Ma bucur ca am tensiune normala spre mica, deci pot linistita sa „lichidez” doua stacane de cafea turceasca, cu o leaca de laptic, ceea ce va doresc si dumneavoastra !
    Si, bineinteles, ce e mai placut decat a sta fata in fata cu cate o cafeluta aburinda si placut mirositoare (mmmmm ….. mai ca-mi vine sa trec peste obisnuinta mea de a nu bea decat dimineata🙂 la taifas si discutat cate-n luna si-n stele ….
    Sanatate tuturor !

Lasă un răspuns

