Sfatul medicului:să bem şi să ne-mbătăm/Inima să o salvăm

Bine,chestia cu îmbătatu nu e chiar recomandată decît cel mult acum de sărbători … Cît despre băut însă , iată ce au mai descoperit cercetătorii între două lansări de viruşi fioroşi şi degrabă declanşatori de pandemii care să umple bugetele companiilor producătoare de vaccinuri …

Şampania benefică pentru inimă … dar şi pentru tenul femeilor

Cuvîntul-cheie este POLIFENOL.sampanie Sînt niste substanţe care se găsesc în şampanie şi care au un efect favorabil asupra circulaţiei singelui , mai exact îl „subţiază” prin reducerea colesterolului.De asemenea au efect asupra pielii întîrziind apariţia rirdurilor.

Aceşti polifenoli se găsesc şi în vin dar numai în cel roşu nu şi în vinul alb

Bineînţeles , cum am mai spus la început, e vorba de consum moderat. Aceeasi cercetători înţeleg prin „consum moderat” cam 2 pahare de vin zilnic.Nu se spune cit de mari însă 😉

Pentru conformitate uite aici articolul original

Iar acuma după o veste bună pentru sărbătorile ce vin (roşu😉 ) una proastă pentru zilele de după …

Cafeaua şi mahmureala

Ştiţi cu toţii reclema aia cu cheflii mahmuri care după o ceaşcă de Jacobs (parcă) sînt mai fresh decit după 24 ore de somn.Aici se pare că adevărul e cam ca şi in ştirile de la Radio Erevan. Cafeaua nu numai că nu te dezmahmurizează ci mai rău , te face să crezi că eşti OK cînd de fapt eşti (aproape ) mangă de beat. Şi acţionezi în consecinţă, te apuci de condus maşini sau avioane ori îţi ceri amanta de soţie .Iar cînd te vei trezi cu adevărat vei constata că poate nu ai acţionat chiar cel mai bine în situaţia dată …

Citeşte aici stirea din Daily Mail

Bine,dar ce e bine sa consum „a doua zi” ?.Macar doua lucruri dovedite stiintific va pot spune

  1. Ouale contin o substanta , cisteina , care curata organismul de rsturile de alcool
  2. Bananele care stimulleaza urinarea deci eliminarea alcoolului

Cîrcotaşilor le spun că prin ouă şi banane m-am referit CHIAR la alimentele respective şi nu la aluziile lor sexuale 😉

8 Răspunsuri

  1. Meritati o mama de bataie😦

  2. Da, asa se pare …😉

  3. Apropo de placebo…eram copil si a venit o tanti,avea o entorsa la un picior si mama i-a dat apa cu plumb.In urmatoarele zile,a venit si vecina lui tanti si matusa si…aproape tot satul.La un moment dat,pastile de plumb nema…Si dupa cum ma saturasem de sfaramat pastile de Ca(calciu lactic),a functionat si apa…chioara😉 Am ramas uimita.Imediat,parintii mei mi-au explicat cum stau lucrurile.Tot atunci mi-au vorbit/explicat si despre somatizare.Dar,de ce,v-am povestit faza asta?Pentru ca,astazi am vazut cum unii medici,pur si simplu,incearca sa manipuleze,sa aduca un bolnav acolo unde vor muschii lor.Si daca tine,tine.Daca nu,nu.Cu mine nu le-a mers.Am scris aici,pentru ca,vad ca,nu prea se inghesuie lumea.In plus…asta e rubrica mea (alcoolistul fanatic😉 ),nu-i asa? 😀

  4. Eu m-as bucura sa caute🙂 Stati linistit.Va asigur eu ca,nu stie sa citeasca o carte,dar sa mai caute pe un blog…Eu mi-am dat silinta sa o invat,dar…cand nu ai cu cine…Ramane asa cum spuneati la inceput…am eu noroc😉

  5. Ai tu noroc ca Ileana nu e asa de pasionata de mine ca sa caute pe toate „foile”. Ca daca o facea blogul meu s-ar fi intitulat „vremea la Verdun”

  6. 😀😀😀
    …”ma mangaie tandru pe capsor”,in timp ce ma roaga sa deschid/reglez tv-ul ca,nu stie unde e telecomanda.In cazul asta,eu,sincer,prefer sa ma imbat din nou si sa raman asa (beata),pentru ca,intr-o astfel de situatie,am vazut ca,ma doare la basca de toti,am un tupeu fantastic,deci…ma descurc in orice situatie fara sa sufar.
    Iarasi m-ati facut sa rad cu lacrimi😉

  7. Si cind te trezesti constati ca te afli in bratele Ileanei care te mingiie tandru pe capsor😀

  8. Cred ca asta e cea mai grea boala:sa fii beat.Parca traiesti in alta lume😦 In primul rand trebuie sa nu te sperii;faci o plimbare prin curte/aer liber (eventual la -14gradeC),dupa aia frigi vreo doua ore de nani…cu cosmaruri incluse…Te trezesti si te dezmahmurizezi cu un ceai verde si o portocala.Apoi…daca ti-a placuut…o iei iar de la capat,adica bagi iar matrafox,daca nu ti-a placuut incerci sa recuperezi timpul pierdut lucrand la foc automat😉

Lasă un răspuns

