Ţara de la ţară…

Ginduri si vise despre locul unde evadez …

14 Răspunsuri

  1. Wow!!!Cea mai frumoasa dimineata din an;am vazut prima zapada aici la ”tara” mea,in curtea si in gradina mea.De nedescris…Sunt foarte fericita.Mai frumos decat in povesti…,peisajul e fascinant,e unic.

  2. Apai…tot din pacate,nu pot sa spun aici…ce mi-a venit prima data in gand…Si,taare mi-as mai aprinde acum o tigara,dar…nu vreau sa stric farmecul fulgilor de nea…

  3. Pt Adriana
    Stii … tu chiar ai dreptate in ceea ce zici. Suparator de multa dreptate😉 Din pacate eu sint un ardelean autentic … din ala ca-n bancuri. Asa ca mie si daca Dumnezeu miar zice sa trag lozul eu i-as spune dupa un timp de gindire „apai no … „

  4. Din cauza unor semne de punctuatie (cred) nu a aparut tot comentariul.
    Ideea era ca:Asa si trebuie:sa visati frumos.Visul cu clinica,pentru dumneavoastra ,e ceva realizabil.Aveti toate elementele,capacitatea la maxim,nu ramane decat sa va doriti cu adevarat.Aaa,si sa nu taiati salcia😦 …
    Cunosc oameni,care se amarasc/se tot intreaba,de ce ei nu reusesc asa ca altii…dar ei nu stiu sa viseze.Din start,adopta teoria imitatiei si atat.Ei vor sa reuseasca ”asa ca altii”.Nu o imagine CLARA despre ceea ce isi doresc,ceva ce li s-ar potrivi lor…Or,visul fiecaruia e unic.
    Inchei cu un banc:Un tip se tot ruga la Dumnezeu:Doamne,ajuta-ma sa castig la loto!Doamne,ajuta-ma sa castig la loto!Dupa cateva luni,suparat:Doamne,nu ma mai auzi;ajuta-ma sa castig la loto!La care aude:_Auzi ma,da’ ia si tu un bilet!

  5. Pai…deocamdata nu platim impozite si pentru faptul ca visam…asa ca,trebuie sa profitam de fiecare clipa😉

  6. Pt. Adriana
    Ma faci sa visez frumos …. adevarul e ca si mie mi se realizeaza visele abia atunci cind am renuntat la orice speranta …

  7. Pai nuu asa😦 Pentru ca,si oamenii care locuiesc la tara au nevoie de medici.(Banuiesc ca e ceea ce va retine).Nu sunt singura care considera ca,dumneavoastra faceti cat toti medicii la un loc (este o vorba:omu’ asta face toti banii).Asa ca,succesul e garantat.Trebuie doar sa alegeti/spionati momentul.
    Cu mine s-a intamplat altfel…dupa o experienta pe care nu o doresc nimanui (sau doar politicienilor)…M-a prins moartea in gheare,m-a scuturat si m-a scapat/mi-a dat drumul inapoi.Abia atunci am realizat ca,am tras prea mult de mine pentru…altii.Nu ma regaseam.Si dupa cum lectia se repeta pana cand o inveti,de data asta am refuzat sa ma resemnez si am actionat.
    Dupa parerea mea,unele lucruri dupa care tanjim,apar chiar atunci cand ne asteptam mai putin…Asa ca,cine stie,poate,intr-o buna zi voi citi un articol aici pe blog,in care povestiti cum…ca ati deschis un cabinet/clinica…acolo😉 sub salcie…

  8. Pt Adriana
    Ma bucur ca Universul te-a ajutat sa iti realizezi visul🙂
    Cit despre mine ramin un etern calator intre linistea pe care o doresc si talantul pe care uneori cred ca mi s-a dat fara sa il merit …😦

  9. Se spune ca,atunci cand vrei ceva cu adevarat,tot Universul conspira la realizarea dorintei tale.La mine a functionat si de data asta.De cateva luni m-am mutat la tara.E mai mult decat am visat.Traiesc intr-un colt de Rai.Aer curaaat,linisteeee;gradina;pisica si catel.Primele dimineti pentru mine au fost neobisnuite…Imi era teama sa deschid ochii ca nu cumva sa fi visat si sa ma vad iar in apartament.M-as bucura ca toti oamenii sa aiba aceasta posibilitate si,bineinteles,CURAJ pentru o astfel de schimbare.Ce nu am stiut eu,e faptul ca,trebuie sa fii cat de cat pregatit pentru a trai la tara.Apar situatii destul de ciudate/palpitante…Auzi ploaia(noaptea) direct pe acoperisul casei,nu stii ce se intampla si te sperii;mai striga vreun vanzator ambulant la poarta si nu iti dai seama ce vrea/cauta;scapa catelul vecinilor in strada si te ”sechestreaza” in curte;te mai intepi/zgarii in trandafiri;mergi prin gradina si te alegi cu o luxatie la glezna;te mai sperii de anumite insecte sau te alearga cate o viespe;si…inevitabil pentru satul romanesc…se mai intrerupe curentul eleectric,nu e presiune la aapa,cade semnalul la tetelefoon,etc.,etc.Dar,toate astea iti coloreaza viata si te ajuta sa inveti (muulte) din mers.Iar o parte dintre ele chiar dau un anumit farmec…Asadar,viata la tara nu e deloc monotona (asa cum imi spuneau unii).Simt ca,aici e locul meu…Un loc care ma astepta demult…Inca sunt fascinata si sper sa raman asa.Acum astept cu nerabdare sa ninga;sa ma dau cu sania si sa fac cel mai frumos om de zapada😉

  10. Pst!!!Domnul doctor!Asa le trebuie!Pentru ca si eu ma holbam la ei atunci cand se jucau…natural.In plus,salivam dupa o bucata de turta coapta pe plita,din mainile lor si,oricate prajituri si pufuleti cu ciocolata,jeleuri,etc.le-as fi le-as fi dat,la schimb… primeam…”eu nu iti dau,pentru ca tie nu-ti place si o arunci…”Si dupa cum,in viata asta,imi plac lucrurile cat mai c l a r e,dupa ani buni,intalnindu-ma cu o fosta „tovarasa” venita din occident(vorba aia:a vazut o alta lume,etc.)si depanand amintiri,imi spunea:”Vai da’ cate imi dadeai tu!”;imediat mi-am permis si eu sa o intreb:”Totusi,tu de ce,nu imi dadeai?”la care…:”Nu mancai tu asa ceva,nu ti-ar fi placut.”Si culmea e ca,toate astea mi le spunea foarte relaxata,fara nici o urma de regret…chiar si acum…dupa atatia ani.

  11. Si stii care e culmea … cei care traiesc la tara isi amintesc toata viata de ziua X in care au fost la oras si s-au holbat 3 ore intr-un hipermarket si au mincat un ciine fierbinte🙂 . Ca asa e lumea …

  12. Pai asa este.Eu am crescut la tara pana la varsta de 14ani cand am plecat si eu sa ma „scolesc”,nu?(Ca de aia lucrez acum cate 18-20 ore/zi…si nu mai scap de boli…si de griji!!!)Sa continui cu viata mea de la tara.Eu nu prea am beneficiat de bucuria de ma juca in praf,ori in zapada,etc.etc.Imi amintesc mereu o zi de vara,dupa o ploaie torentiala,am iesit afara la copii cu fratele meu mai mic si ne-am jucat in mal,intr-un paraias,care se formase de la apa de ploaie.A fost unic si de nedescris…Atunci,in acea zi ,am avut noroc pentru ca a avut mama liber si a stat cu noi acasa.Ea ne-ar fi lasat sa ne jucam,dar femeia(dadaca)cu care stateam ne tinea mereu mereu din scurt.Si…asa am ramas eu cu inca un vis neimplinit…pana acum…Sa traiesc la tara.Dar timpul nu e inca pierdut.

  13. Asta apropo de ceea ce ti-am scris in „eseul” acela despre cauzele bolilor.

  14. Nimic nu se compara cu viata de la tara.

Lasă un răspuns

