Visînd…

Uneori cind sint la locul de munca mai navighez „virtual” prin preajma conacului de la tara.Si am surpriza de a descoperi undeva , prin Marga,la vreo 3-4 km de „resedinta mea de vara” un interesant asezamind medical-crestin „Izvorul Tamaduirii” ctitorit de un personaj pitoresc, Jupaneant Cornel ,medic si teolog (!). Un complex ce cuprinde un sector medical in care, se spune, se vor efectua tratamente naturist-traditionale,si un sector spiritual.Interesanta ideea de a vindeca un om in primul rind psihic. E o observatie pe care v-am spus-o si eu de multe ori: primul pas in boala e facut mental. Ascuns sub numele generic de „stress” , acest pas precede de cele mai multe ori manifestarile concrete ale unei boli.Iar vindecarea este relativa atit timp cit acest stress persista.

De ce „visind” ?Pentru ca un moment m-am imaginat profesind in acel loc dind consultatii la doi pasi de locul meu de suflet…poate chiar primind pacienti sub salcia favorita :)…Dar , ca orice vis totul se termina brusc fiindca tocmai sint chemat sa resuscitez un tip caruia i s-a rupt streangul …

din fericire nu a fost nevoie de resuscitare…tipul e OK,streangul s-a rupt al timp…va dau si un link cu un mai vechi interviu cu medicul Jupineantu … si o poza cu biserica asezamintului iarnamarga

4 Răspunsuri

  1. Vara,dupa 10-12 ore de lucru,ajung acasa si ma opresc direct pe o patura in gradina si ma uit la cer… un tablou in care ma pierd;eventual mai citesc o carte sau fac un rebus,pana cand imi canta greierasii… apare luna…Astfel reusesc sa uit/alung orice nemultumire,ma detasez de toate,apoi,fericita si plina de energie ma integrez armonios 😉 in Univers…

  2. Foarte interesant interviul si poza e superba!Ma bucur nespus ca am gasit acest blog!

  3. Prin 2008 parca s-a sfintit biserica. Mai multe nu stiu nici eu, oricum partea medicala nu e inca gata

  4. DD, articolul este din 2004, pana acum trebuia sa fi auzit mult mai multe lucruri despre acest asezamant. Oare sunt chiar atat de ignoranta?! Intreb imediat si pe GOOGLE!

Lasă un răspuns

