Patrick Swayze vs. Cancerul de Pancreas

Patrick Swayze

Cu toţii aţi auzit de Patrick Swayze, mai ales cei trecuti de 30 de ani … N-o fost el un titan din categoria Douglas , Hopkins , Eastwood sau Hanks dar a avut un film „Dirty Dancing ” care a făcut din el unul din sex-simbolurile anilor 80.Am pus mai jos citeva poze in care se simte parca parfumul inconfundabil al acelor ani …

Patrick-dirty-dancing(1)

patrick swayze

patrick-swayze

Cancerul de Pancreas

Hai sa vedem mai intii pe unde se află pancreasul….uite mai jos o poză

unde este pancreasul

După cum vezio este chiar la mijlocl corpului (stomacul e deasupra lui,pancreasul găsindu-se în profunzime).Se vede că este înconjurat de o mulţime de organe importante.Acum să punctez cîteva questiuni despre cancerul de pancreas

  • cauzele exacte…nu le ştie nimeni. Ca de obicei medicii „lucrează” şi aici cu faimoşii  „factori de risc” dintotdeauna adica tutun , alcool , carne
  • apare de obicei la oameni de peste 50 de ani şi de cele mai multe ori e depistat cînd nu se mai poate face mare lucru…cam treisferturi din diagnostice se pun cind e prea tîrziu.Cel mai mulţi mor la 6 luni maxim 1 an de cînd se pune diagnosticul.

  • nu exista simptome precoce clare care să indice acest cancer. Dureri de burta…greţuri… vărsături… slăbire… Cînd începe omul să se îngălbenească deja e prea tîrziu
  • ai văzut cîte organe importante sînt in jur…toate acestea sînt prinse cind apar metastazele
  • tot în zonă se află „ganglionul celiac” care controloează durerea organelor din abdomen.Cind tumoarea prinde acest ganglion pacientul simte dureri atroce generalizate
  • tratament…ce să-i mai faci omului cînd îl deschizi şi vezi toate organele din burtă prinse de cancer şi metastaze … de multe ori pacientul e inchis la loc fără a se putea face ceva. Cel mult o mică corecţie care să îi amelioreze icterul (îngălbenirea). Mai departe chimioterapie…radioterapie.

Rezultatul meciului …

Îl vedeţi în pozele de mai jos … Omului i s-a depistat cancerul la începutul anului.Cam de atunci sint primele poze

swayzepatrick

A  încercat chimio…radioterapia. La un moment dat îl dădeau mort,dar poate încă mai e o speranţă.Păcat de el că era om fain.De la noi parcă tăticul Constituţiei,Antonie Iorgovan a murit de aceeaşi boală…Uite cele mai recente fotografii:

Patrick_Swayzepatrick_

Recquiem ?

Poate totuşi nu …

10 Răspunsuri

  1. L-am iubit mult pe Patrick Swayze.am urmarit filmul Dirty Dancing si The Ghost de zeci de ori.Il adoram.Pentru mine a fost un idol.Imi pare foarte rau ca nu ne mai putem bucura de filmele sale.

  2. „Ghost „.E pe locul 2 in topul preferintelor mele.

  3. Pai acu nici nu mai e saracu …

  4. si eu il stiu tot din fantoma mea iubita nu din Dirty Dancing, uite vezi, chear nu stiam nimic de el si nici nu stiam ca e ata de batran

  5. Da,a fost un model penrtu generatia lui.Un fel de Brad Pitt,pastrind proportiile,al anilor ’80

  6. Pacat….ca acum nu mai este……P.S…..eram o pustuaica cand am vazut prima oara…’Dirty Dancing ‘..mi-a placut atat de mult……cred ca l-am vzut de 15 ori in 15 ani….radeti?… e filmul meu prefera si acum la … 30 ani . pastez filmul pentru placerea sufletuli meu si ma uilt la el de cate ori imi amintesc….atunci l-am vazut prim oara si pe Patrick jucand…dupa ,de cate ori vedeam un film cu el ,ma gandeam la D.D…. Dumnezeu sa-l ierte ……. urata boala.

  7. I hope that Mr. Swayze learn your message.It’s mean that Patrick learn my blog.I’m v. v. v. glad🙂

  8. PLEASE MR PATRICK SCWAYZ WRITE ME YOUR ADRESSE EMAIL! IT S VERRY IMPORTANT FOR ME!!!!!!! WEE HAVE TO TALK !!!!

  9. Acu…inca n-a murit.Si pina la urma speranata moare ultima,nu

  10. Pacat de el, cum ai spus tu, era om fain si simbolul anilor lui… Mno ironia sortii e ca nu avem luxul de a ne alege boala de care vrem sa pierim. Eu il stiam din filmul „Fantoma mea iubita”, sunt mai pitica in ani decat generatia voastra. Oricum, n-a trait degeaba🙂

Lasă un răspuns

