Urcind…

Prima zi in care am peste 100 de vizitatori (era sa zic pacienti ) pe blog.Mai e mult pina la cfra de 1000 de la care , zic eu, incepe cu adevarat sa existe un blog.Dar orice maraton incepe cu un pas,nu?

4 Răspunsuri

  1. That’s Too nice, when it comes in india hope it can make a Rocking place for youngster.. hope that come true.

  2. Pretty cool post. I just stumbled upon your blog and wanted to say
    that I have really liked reading your blog posts. Anyway
    I’ll be subscribing to your blog and I hope you post again soon!

  3. Ma bucur.Acum tocmai a lipsit o saptamina fiindca am fost si eu ….la tara,unde am o micuta mostenire pe care incerc sa o transform intr-un loc (si mai) frumos.

  4. Imi place blogul tau!
    Te-am pus la blogroll si o sa-ti fac reclama cat pot, pentru ca ai un blog util!

Lasă un răspuns

