Penisul cu buline …

Sint destule cazuri cind chiar şi unele situaţii normale sperie oamenii…mai ales dacă la mijloc sint  ” podoabele ”  dintre picioare.

Ce ziceti de un penis cu aspectul ăsta

petele-4cc

sau , văzut de aproape

fordycespete

Aceste pete sint niste glande sebacee. De obicei aceste glande sint prezente la baza unui fir de păr. Aceste pete sînt prezente însă fără a fi asociate unui fir de păr.  Se întîlnesc la peste jumătate din bărbati. Se gasesc şi pe scrot. Pot apare si la nivelul buzelor ( aici chiar nu sint asociate firelor de par🙂 )….iata o imagine

buze-4cc

Vreti sa stiti cum se cheama ? PETE FORDYCE

E important sa stiţi că

NU SINT CONTAGIOASE SI NU SE TRANSMIT PE CALE SEXUALA

Tratamentul….in principiu normalitatea nu se tratază. Dar cum intr-o lume care a luat-o razna chiar si normalitatea poate să deranjeze, poti căuta pe net; există tratamente cu unguente  …. laser si altele. Daca ţii neapărat…

15 Răspunsuri

  1. Stai linistit, sint ceva normal, nu au treaba cu viata sexuala

  2. am 15 ani si am si eu la fel, nu dor nu gadila dar au un aspect urat, pe mine nu ma deranjeaza dar imi vor afecta viata sexuala pe viitor

  3. pt. laurentiu
    Pai fiind ceva normal …. ramin timp nedefinit. Acu depinde si de statusul hormonal. Posibil la batrinete sa se estompeze

  4. vreau sa stiu si eu cat timp raman aceste piete fordyce pe penis

  5. Incearca la un dermatolog … desi ti-am zis ca e ceva normal si nu cred sa te deranjeze. Poate pe prietena ta😉

  6. am problema despre care tu vorbesti mai sus si chiar as vrea sa scap ..imi poti spune te rog cum sa fac asta ?

  7. multumesc de raspuns acuma chiar mam linistit

  8. Da,pe romaneste se cheama „papule perlate” si intr-adevar e ceva normal.Uite aici niste detalii. Leacuri „oficiale” le gasesti in orice cabinet de dermatologie care se respecta ( e vorba de tratamentul cu laser ).Neoficial cica ar trece cu pasta de dinti.

  9. multunesc de raspuns, am gasit pe net despre ce am vrut sa va zic in enlgeza suna cam asa ,,Pearly penile papules” as vrea sam zice daca puteti mai exact asta ce este,cum se trateaza daca sa treataza parca am citit ca e ceva normal ,apoi nu stiu

  10. Pai depinde ce fel de pete sint.Daca sint pete albe,care se spala cu apa , posibil candida … sau pur si simplu smegma
    Daca petele apar ca niste „rani” pe gland problema e mai stufoasa , putind fi cam multe chestii incepind cu sifilisul.Mergi in acest caz la un dermatolog pentru ca e foarte important cum arata acele pete

  11. ma si io o intrebare am studiat pe aici da nu am gasit ce mar intresa pe mien am si io pe penis mai exact pe Glandul penisului niste pete in jurul lui pe mai multe randri si nu stiu ce is, ma puteti ajuta eventual pot trimite poza sam dati o adresa Multumesc

  12. Of,Martine Martine,petele astea dupa cum am scris si la finalul articolului SINT NORMALE.De ce tii neaparat sa tratezi un lucru normal? Numai ca sa arunci bani aiurea.Si sa te mai si trezesti cu efecte adverse ale terapiei?Daca tii neaparat apeleaza la un dermatolog.

  13. am 16 ani si am spoturi Fordyce imi puteti recomanda un tratamern ?

  14. Cum am scris in articol sint normale. Daca vrei sa fii sigur 100% mergi totusi la un urolog sa le vada si el si sa confirme.

  15. am 13 ani si am si eu lafel si mam speriat cand am vazut ca miau aparut credeti ca mi se poate agrava??? va rog frumos raspundetim pe idul dolshe_bayat_1995@yahoo.com

Lasă un răspuns

