Un virus de treaba…

Sa vezi ce patesc mai ieri:umblu si eu ca tot omu pa net si deodata imi apare o chestie care imi scaneaza VOLUNTAR sistemu de virusi.Buuun,zic u,uite ca are cine sa imi faca curat in casa.Dupa vreo 5 minute imi da raportu:ma iau cu miinile de cap.Vreo 200 de fisiere,cica,infectate.Si,binevoitor,ma invita sa descarc un antivirus ceva gen GetPack care sa ma scape de problema.Buuuun,il descarc si acu incepe distractia:din 5 in 5 minute apare pe monitor cite un mesaj ca sint infectat,ca mai are un pic si da coltu (sistemu) ca sa dau nu’s citi dolari sa imi actualizez antivirusul A 360 bla bla bla.Dupa vreo 5 ore imi pica fisa ca A360 asta e el insusi un virus.Ma panichez,caut pe forumuri….gasesc asta da nu pricep mare lucru.Si aici e un site ce se ocupa de asta Pina la urma dau un search pe System C pentru termenul „a 360” Gasesc toate locatiile,inclusiv un folder cu UNINSTALL pe care il clickai instinctiv si,culmea,tot circu ia sfirsit…virusul chiar s-a dezinstalat singur.De aici si titlul articolului….

Lasă un răspuns

