Explicatii…

Din cind in cind mai apare pe la TV cite o stire despre spitale mari in care sectiile de urgenta sint pe cale de disparitie din lipsa de medici.
Azi vad pe realitatea un reportaj despre spagile luate in unele spitale pt. un avort ilegal…peste 5 milioane.In urgenta o asemenea suma cistigi cam in 3-4 luni.Ca spaga,desigur.(eu unul am primit cel mai mare bacsis in primele mele luni de practica adevarata si a fost de …20 lire sterline.Era unul intors de dincolo care nu apucase sa-si schimbe valuta.Atunci suma batea usor de un milion de lei.Vechi😦 ).Iar sarmanul Arafat se amageste ca printr-un spor de 50-100% reuseste sa atraga fraieri in aceasta specialitate.Trebuie sa fii putin nebun(in sensul pozitiv al cuvintului,totusi) ca sa alegi medicina de urgenta.Poate numai daca faci medicina doar din placere,fara sa te intereseze banul.Si cum in lumea de azi banul este totul…

3 Răspunsuri

  1. Acu ce sa spun … eu am scris doar din experienta proprie de prin sectiile de urgenta pe unde m-am perindat.Adevarul este ca niciodata nu poti cunoaste realitatea abosoluta … de aceea cred ca o sa pun pe blog un subiect deschis numai cu comentarii ale voastre despre DE CE URASC EU MEDICII SI SPITALELE
    Merci pentru inspiratie (chiar si ivoluntara)

  2. Sunt foarte incantata de blogul tau, pe care l-am descoperit intamplator, dintr-un blog intr-altul.
    Dar nu pot fi de acord cu lipsa spagii la Urgenta… sau poate confund eu notiunile (spitalul de urgenta/sectia urgenta), in which case ma scuzati.
    Fratele meu a fost internat vreo doua saptamani la Spitalul de Urgenta. A fost batut de niste tigani si a avut fractura craniana (chiar nu am invatat pe de rost detaliile de pe fisa de externare😦 ). „Incidentul” s-a intamplat pe la miezul noptii, cand el si prietenii lui erau la o partida de fotbal in sala si – ca sa nu ne sperie parintii f tare – prieyenii fratelui meu nu ne-au sunat. Asa ca el a stat singur in spital in noaptea acea, fara sa intervina cineva cu spaga & stuff (fratele meu are 20 de ani, deci nu ti imagina ca vorbim de un copil ramas singur prin spitale🙂 ).
    De dimineata cand tata si celalalt frate au ajuns la el (nu-i spusesera inca mamei, pentru ca nu stiau in ce stare o sa-l gaseasca) au fost absolut dezgustati de starea in care era. Cu sange inca pe fata, pe jumatate dezbracat, mort de sete, cu dureri mari pentru ca nu primise niciun calmant.
    To make a long story short, crede-ma ca explicatii gen: era aglomerat si n-au avut timp sa se ocupe de el, n-o fi cerut apa sau n-avea voie sa bea, poate nu primise consultatiile necesare pentru a stabili ce calmante i se pot da… ei bine, le putem elimina de pe lista. In mom in care tata a inceput sa imparta banii pe acolo, totul s-a schimbat brusc. Oribil a fost, o experienta ce m-a marcat…
    Nu vreau sa-ti zic cati bani a cheltuit in doua saptamani pe spagi, si cat de neprofesionisti au fost totusi multi oameni de pe acolo. Si nu ma refer decat la ceea ce nu depindea de dotarea saloanelor sau spitalului, etc. E vorba doar de cat de putin oameni au fost si cum le-au sclipit ochii numai pentru bani..

  3. eu as face medicina de urgenta din placere… dar revin la ce-ai zis tu.. in ziua de azi banul este totul.. daca m-ar tine mama in casa pana oi muri.. as face medicina de urgenta.. dar nu e cazul.. asa ca ma indrept cu pasi mari spre chirurgie.. pt ca imi si place si daca ies bani din placere.. de ce nu?

Lasă un răspuns

