Inca un an…

A trecut inca un an….a inceput inca un an…e ca si metafora paharului plin/gol pe jumatate.Cred ca sint inca la virsta cind privesc mai degraba inainte .Un revelion in care nu am trecut deloc prin preajma spitalului.Parca mi-a lipsit ceva.Nu ,nu sint un mic japonez obssedat de locul de munca dar incep sa cred ca nu fac parte nici din cei care numera orele ramase pina la inchidere.
Am fost prin multe locuri din tara dar nicaieri iarna nu mi-a parut mai frumoasa decit aici in Moldova.Poate tocmai aceasta inapoiere care pentru multi este o pata neagra sa fie de vina.Sau poate eu sint un traditionalist incurabil care prefera sa auda urletul lupilor si suieratul vintului in locul zbenguielilor din piete si focurilor de artificii.

6 Răspunsuri

  1. Sincer,nu credeam…chiar asa sa-l prosteasca pe om…Si stiti care e faza cea mai nasoala?Majoritatea se sperie,pt. ca,ei chiar pun botu’…si mai tare se imbolnavesc,mai ales daca nu ii ajuta cat de cat psihicul,ma refer aici la autosugestie,etc.Oricum,eu ma intreb,nu stiu,de ce ,am febra asta.In viata mea,am mai facut febra o singura data(un abces la o masea).Acum am uitat sa va spun ca am si ceva umflat la gat in partea dreapta,cred ca un ganglion,ma doare cand ating si e de marimea unei alune,dar dimineata/azi-noapte era mai micut.

  2. Pai din cite stiu eu „acut” aduce mai multe puncte decit „cronic”. L acit am povestit noi aici ma asteptam sa intuiesti chestia asta😀

  3. E adevarat,exista acea simplitate ancestrala…(eu locuiesc in Bacau,un oras si nimic altceva).Dar,merg,o saptamana in fiecare an,prin nordul Moldovei,apoi,de fiecare data ma opresc/raman pentru 3 zile si 3 nopti la o cabana(aceeasi) in Campulung Moldovenesc…acolo e Raiul pe pamant.Si,intotdeauna in dimineata in care stiu ca trebuie sa plec…ma pocneste plansul…Asa cum ma pocneste si acum….pentru ca,nu mai rezist in spital si vreau sa plec acasa.Credeti-ma,scriu aici,pt. ca,nu misuna cititorii/e discret..Nu prea am incredere in doctorul asta(chiar daca se da el veche cunostinta,prin tac’su,etc.) Cu stomacul,de exemplu,am probleme din anul 1994 si nu imi explic,cum e posibil sa am dupa atatia ani exact aceleasi probleme,termenul ” acut „…nu mi se pare potrivit.Ma tine numai in injectii si nu mai rezist.Si mai sunt si altele(nu pot sa mananc,nu pot sa dorm,etc).Am gresit atunci cu pauza aia de 4 zile(am intrerupt tratamentul) si,acum nu stiu cum sa-l conving,sa ma lase sa plec acasa.

  4. Da… am trecut, demult prin Moldova. Intradevar locuri minunate poate tocmai prin simplitatea lor ancestrala …

  5. Eeei!!!Pai eu sunt din Moldova(ceva mai in centrul zonei).Intr-adevar aici inca…se mai pastreaza cat de cat traditiile…Ma bucur mult ca ati vizitat si ca v-au placut aceste plaiuri;dealtfel superbe.In Moldova e ca intr-un vis.nu-i asa?

  6. Moldova este cea mai frumoasă parte a ţării indiferent de anotimp.
    Probabil sînteţi medic. Spitalul v-a lipsit, cred, şi din obişnuinţă, dar – la medici – este şi o mai mare responsabilitate decît – să spunem – la un contabil.
    „Munceşte ca şi cum nu ai avea nevoie de bani. Iubeşte ca şi cum nu ai fi suferit niciodată din dragoste. Dansează ca şi cum nimeni nu s-ar uita.” (Mark Twain).

Lasă un răspuns

