Cu Superslim slabesti de nu te vezi

Un mic scandal (mic desigur fata de altele din viata publica romaneasca) e legat de faimoasele pastile de slabit Superslim.Venite de undeva de prin China s-a dovedit a contine o substanta asemanatoare cu amfetaminele numita sibutramină.Acuma sa fim sinceri….titluri de genul “Supliment pentru slăbit cu amfetamină” sint putin cam tendentioase…una e amfetamina, alta această sibutramină. Să vedem ce sint fiecare:Superslim

  • Amfetamina e un drog uşor foarte raspindit in Europa. Capsulele de la noi se gasesc si sub sigla „Captagon”.
  • Sibutramina ,cum am mai zis derivat al amfetaminei,este folosită pe scară larga in medicamentele “hard” pentru slabit. Are efectul de a te face sa te simţi sătul chiar şi după o cantitate minimă de papa. Buba cu această sibutramină este că e periculoasă dacă e luată în doze necontrolate. E contraindicată la copii, adolescenti, gravide, mame care alăpteaza…bolnavi de inimă, glaucom …De aceea pastilele de slăbit ce conţin sibutramină se eliberează numai cu reţetă.

Problema cu Superslim este că se elibereaza fara reţetă deci necontrolat. Îl poate lua oricine si efectele de mai sus arată cam ce se poate intimpla daca îl înghite cine nu trebuie.Vă daţi seama ce păţeşte o mamă grasă dupa sarcină care vrea să slăbească cu Superslim şi alăptează. Poate că ar trebui să fiţi prudenţi cînd e vorba să luaţi acest chinezism.

Oricum părerile sînt, ca întotdeauna, împărţite….pe forumul Ministerului Sănătăţii constaţi că pentru unii e “albă”

si eu iau super slim de o luna si o saptamana ,am slabit 10 kg ,sunt ok, nu am nici o reactie adversa ,singurul lucru de mentionat e ca nu am pofta de mancare,dar consum fff multe fructe ,cam 2/3 kg pe zi.Deci concluzia este ca ori nu consumati pastilele originale, ori aveti probleme de sanatate pe care nu le cunoasteti inca,deci mergeti la dr.si faceti o serie de analize ptr a exclude orice semn de intrebare.

pentru alţii – “neagră”

Salut!
Vreau doar sa va spun de efectele secundare care au aparut la mine. Am incepul sa iau SS de 6 zile, am cumparat dintr-o farmacie naturista, varianta cu tipa pe cutie.
In prima zi am simtit o starea de hiperactivitate, nu m-am putut opri.
A doua zi aceasta stare a disparut. Gura uscata, dar nu imi era sete, m-am fortat sa beau.
Incepand din a doua zi, simt o biluta in gat; dorm 4-5 ore noaptea, inainte dormeam si 10 ore, daca am avut timp; constipatie; pupile dilatate (deasemenea efect ale unor droguri).
Primele patru zile totusi erau ok, insa ieri parca inima imi batea de doua ori mai repede, la fiecare bataie de inima parca imi tremura tot copul, peste cateva ore s-a calmat, dar azi, a sasea zi e si mai rau, ritmul crescut al inimii nu s-a calmat, simt o presiune in cap si la ceafa, putina ameteala si insuficienta respitatorii. Azi m-am speriat!Nu m-am decis inca voi continua sau nu.
Este foarte greu de crezut, ca o capsula mica, 100% naturala, fara ingrediente nocive, duce la o scadere atat de rapida a greutatii. Daca cunostintele mele sunt corecte anumite dorguri sunt extrase din plante, deci “100% naturale”?
Stima!

Se pare ca e o problema cu acest produs…greu de crezut sa existe o diferenţă de 300% înte preţul din farmacii (100 ron) şi cel de pe net (30 RON).Se pare că există produse contrafăcute care dau acele efecte adverse.

62 Răspunsuri

  1. fetelor se slabeste mult cu pastilele astea…in prima sapt nu se obs pt k trebuie sa se obisnuiasca corpul cu ele apoi in fiekre zi dai jos…eu am si tiroida pe sis nervos s nu credeam k o sa dau jos asa mult in 2 sapt jum de la 82 la 73 cred k e ceva…serios chiar st bune

  2. Pt eszzzzzzzzzzz
    probabil ca tu ai alt fel de metabolism decit celelalte persoane .. .slabesti mai greu si pui mai repede pe tine

  3. Buna! si eu am luamt Super Slim de 17 zile si am slabit minim 1 kg….am citit comentarile din sus, si am vazut ca de 10-12 zile au slibit de 3 kg….am gindit ca pastilele nu i buni sau la mine nu functioneaza?

  4. Dragele mele, da’ fara sibutramina chiar nu puteti slabi? Eu tot tin regim, dar din alte cauze n-am facut mare lucru. Dar asta e alta problema.

    Ati auzit ca poti trai fara ciocolata? dulciuri, creme, chipsuri, si alte asa-numite “junk food” inclusiv burgerii de la MacDonalds?
    Va plac broccoli, salata, fructele? mazarea, fasolea, pastai si boabe, vinetele, rosiile, castravetii? Atentie mare la paine (1-2 felii PE ZI) si daca se poate mai inchisa la culoare si NEFELIATA… (la feliere, pe fluxul tehnologic, se foloseste un soi de ulei sau margarina, care ramane totusi pe felia de paine ….)

    Si apropo de “fluxul tehnologic”, v-ati gandit ca prea multa tehnologizare strica? activia, Bolivia, manivia … ? iaurturi Yakult, si altele asemenea?

    Si nu in ultimul rand, cantitatea conteaza. Poti manca de exemplu salata, 1 kg si NU SLABESTI. Ma refer, of course, de salata mixta (varza, rosii, castraveti) si nu la cea frunze. Dar chiar si cu frunze NU slabesti daca o manaci cu o chifla, de exemplu (paine alba).

    Pentru doritoarele de slabit: o salata “de seara”. Se taie marunt varza, cam o manuta, un morcov zemos, 1-2 rosii, 1-2 castraveti (depinde de marime), ardei – cate un sfert sau mai putin din 2-3 culori (rosu-galben, verde, de exemplu). O ceapa rosie, se taie marunt. 3-4 catei MARI de usturoi se taie marunt sau se zdrobesc. Se pune sare dupa gust, dar cu atentie, ca urmeaza sa presarati branza telemea. Se mai adauga ulei de masline. Se amesteca, se pun cubulete sau se rade branza telemea, mai slaba. Preferabil se prepara pe la 6 ca ia ceva timp, apoi mancatul. NU se mananca cu paine. Se mesteca incet, eventual in fata televizorului. Pentru anihilat mirosul: se mananca mai intai cateva fire de patrunjel verde (sau doar se mesteca, cum doriti, APOI se spala dintii. Cu timpul veti remarca ca dimineata iesiti mai mult afara decat ati mancat in timpul zilei…. probabil fibrele din varza.

    Succes ! si mai incercati sa renuntati la chimicale…..

  5. buna, si eu am comandat az si sper ca am sa reusesc sa slabesc cu ss ,,,,,, ca viatamea e un cozmar de cand am 98 kg

  6. pt malina si lacrima: ati aflat pana la urma un site/nr de tel de unde se pot comanda cele bune? lacrima, ai facut totusi tratamentul cu cele care ti-au venit in aprilie? ce rezultate ai obtinut? multumesc!

  7. pt.malina
    Sunt foarte suparata.Am primit pastilele ss vineri si vreau sa-ti spun ca sunt la fel ca celelalte pe care le mai am acasa, adica cu praf crem-caramiziu deschis, si desi pe net scrie ca sunt produse de Youfang biological science, pe cutia primita scrie producator guanghou yougang health care product cu codul 0875. NU MAI STIU CE SA MAI FAC. Daca ai un tel. de unde se pot comanda pastile ss bune, te rog sa mi-l scrii si mie sau sa-mi dai site-ul de unde pot comanda (chia vroiam sa iau dupa paste ss, trebuie neaparat sa slabesc). Apropo site-ul de unde am comandat ss NEORIGINALE (AVIZ AMATORILOR) este office@pastile-superslim.ro. Asa ca ti-as fi tare recunoscatoare daca mai putea ajuta cu tel sau site-ul pt. ss bune. Multumesc si PASTE FERICIT!

  8. pt.malina
    Daca nu le nimeresc bune o sa te rog pe tine sa-mi dai nr.de telefon (daca spui ca ale tale sunt bune). 46 lei cutia cu taxe postale incluse.

  9. pt lacrima.
    poate nimeresti aia buna.am si eu un nr de tel de unde cica sunt bune.inca nu am comandat.dupa sarbatori.dar u de pe ce site ai comandat?si cu cat?

  10. pt. malina
    Sa stii ca inca nu am primit comanda dar pe cutia de ss pe net de unde am comandat-o scrie ca producator este YOUFANG BIOLOGICAL SCIENCE co.ltd, CHINA. Am sunat si mi-au spus ca daca nu sunt multumita de produs pot sa-l returnez spre deosebire de ceilalti de la care am comandat la care nu se putea face returnarea produsului. Daca vrei sa iti comanzi iti las pe site nr. de telefon de unde am comandat eu.Sper sa am mai mult noroc de data aceasta. Coletul o sa-mi soseasca vineri 02.04. asa ca o sa te mai tin la curent cu cat am slabit (daca o sa sa intample asta).

  11. lacrima m-am tot documentat pe net si am ajuns la concluzia asta iar producatorul sa fie YOUFANG Biological Science co.ltd , CHINA .la alea cu 0875 producatorul e guanghou yougang health careproduct ……de pe site ti-ai luat?sau lasa-mi un id sa mai vb

  12. lacrima m-am tot documentat pe net si am ajuns la concluzia asta iar producatorul sa fie YOUFANG Biological Science co.ltd , CHINA .la alea cu 0875 producatorul e guanghou yougang health careproduct ……de pe site ti-ai luat?sau lasa-mi un id sa mai vb

  13. pt. malina
    L-am gasit intr-un final.Este 0875. E atat de mic scris incat nu l-am vazut. De unde stii ca cele cu codul 0778 sunt bune? Ai dreptate capsulele au un praf caramiziu deschis si nu maro inchis cum ar trebui.Stiu ca trebuie sa fie maro inchis deoarece atunci cand am mai luat (si au avut efect) mi s-a spart din greseala 1 capsula si am vazut praful(altfel nu stiam). Eu am comandat de pe net alta cutie de ss, vineri 26.03. si o sa fiu atenta la cod. Daca esti sigura ca 0778 este bun da-mi un semn. O sa incerc sa le returnez daca nu au codul bun(daca se mai poate). Sper sa am noroc de data asta.

  14. e in stanga sus in colt pe cutie.trebuie sa fie unl din cele 2 scrise de mine.daca e 0875 nu sunt din alea bune.ale mele au praf crem :( nu maro cum ar trebui

  15. Pai cum am mai zis, la mine nu e alta solutie: ma uit si rabd… altfel, au au au ! Mi-am “jurat in barba” sa nu mai fac dulciuri acasa (si sunt tare priceputa, dar …) Norocul meu e ca fiica-mea e deja “mare” ….
    Adevarul ca am si serviciul asta de birou de pe la 9 pana pe la 6-7 seara, cu pauza de pranz o ora, da’ unde sa te duci intr-o ora? n-ai timp nici sa respiri. De multe ori imi iau mancarea de acasa, fug o ora pe undeva aproape apoi ma intorc si pap de pranz… N-am ce face, avem un soi de sistem “clock-in – clock-out” si se inregistreaza ora, minutul si secunda cand pleci si vii …. :) Se mai trece cu vederea un 10 minute, da’ nu tre’ sa te joci cu focul …. :)

    Apropo de Cromdiet-ul ala, ia si citeste aici.

    http://en.wikipedia.org/wiki/CRON-diet

    Se pare ca e tot un supliment alimentar… Asa ca ai grija, se pare ca trebuie sa-ti “modelezi” dieta alimentara, nu doar sa iei Cromdietul…
    Succese !

  16. pt.malina
    Nu gasesc nici un numar de aviz pe cutii, cat despre producator nu pot sa-ti spun nimic ca nu inteleg limba chineza. Pe cutii scrie numai in chineza asa ca degeaba ca nu inteleg.
    Dar totusi nu ma ajuta nimeni cu un nr de telefon de unde pot achizitiona ss originale, ca as vrea sa incep sa iau. Am mai spus si ma repet, pe net sunt multe anunturi de vanzare ss si tocmai de aceea nu stiu care sunt bune si isi fac efectul dorit – adica te ajuta sa slabesti.

  17. lacrima ce nr de aviz au pastilele care le-ai luat si nu au avut efect?0875 sau 0778 ?

  18. Larissa,m-am hotarat! Mi-am propus sa dau jos un kilogram pe saptamana, in 6 saptamani, 6 kilograme! Daca renunt la dulciuri si ies cu bicicleta (doar asta imi place mie!) s-ar putea sa imi iasa! Poate imi iau Cromdiet-ul acela ;)

    Hmmmm! Treaba cu imaginatul, cu trecutul gustului prin papilele gustative asa, la modul imaginar mi se pare cam… Eu ori savurez din plin prajitura ori nu! La mine ori este, ori nu este, ori am, ori nu am, ori mananc prajitura aceea, ori ba! Nu prea exista cale de mijloc! Sa stau sa privesc? Si sa imi imaginez? Nooo, la mine e imposibil! Sunt prea pamanteana pentru lucruri din astea “inaltatoare”!

    Una peste alta, imi voi face glicemia cum am zis, dar sa ma duc la cautari prin doctori nu cred ca am sa o fac! Ma duc de una si dau de alta! Nu, nu! Fug cat ma tin picioarele cand aud de umblat prin doctori! Pana la o anumita varsta fugeam la modul concret! Adica ma duceam cu mama pentru o banala raceala sau mai stiu eu pentru ce si dupa ce ajungeam acolo, in cinci minute nu mai eram! Adevarat, acum am mai venit pe calea cea buna, dar nici sa ma duc asa, doar ca sa imi complic existenta…

  19. Acu’ nu ca am eu un fix, dar dl. doctor a zis bine: dupa analize ia mergi mataluta la un endocrinolog… Pentru multe mamici “noi” nasterea reprezinta un efort prea mare pentru tiroida, din pacate nu prea e luata in seama de medicii ginecologi… si uite asa ia mama kilograme in plus fara a face nimic special….

  20. Merci, doc!
    Chiar imi voi face niste analize obligatorii pentru medicina muncii dupa Paste si cu ocazia aceasta voi cere si o glicemie si o ionograma.

    Larissa, sper sa reusesc! Multe kilograme nu am (am 59 la o inaltime de 1,60). Doar ca greutatea mea normala era de 53-54 in mod normal…Doar la sfarsit de sarcina ajunsesem la 60! Acum sunt un pic ingrijorata pentru ca in decurs de 2-3luni am luat 6 kilograme si cred eu ca din cauza dulciurilor am ajuns aici. De-asta am si intrebat care ar fi cauza acestui apetit crescut pentru zahar. Acum nu se baga de seama, dar mi-e teama ca daca ma complac in situatia asta, kilogramele se adauga si uite asa ajung la xxxxl…

  21. Nu strica sa iti faci totusi o glicemie. Nu neaparat in ideea uni diabet ci posibil sa ai chiar glucoza scazuta in sg. datorita, poate , unui metabolism deranjat. In acest caz (glicemie scazuta) ar trebui sa mergi la un endocrinolog.

  22. pt. electric blue
    pe internet sunt multe anunturi de vanzare ss. Te rog scrie-mi si mie nr.de telefon la care ai comandat tu. Si eu cutiile de ss fara efect tot de pe net le-am comandat si de aceea nu prea mai am incredere. Multumesc!

  23. Nicoleta draga, daca deja visezi la prajituri, n-ai sa slabesti tu, cat ii haul si Bargaul ! :)
    Oricum, si eu am asa uneori cate o pofta, da ma abtin, ca altfel m-as face biluta :) Asa, sunt “puternica” si “uniforma” – asa am fost categorisita, desi mi-ar placea sa fiu mai usurica … Iar de uniforma asta as scapa cat mai repede, daca as putea :)

    Deci, bitte: fa ce fac si eu: stai in fata vitrinei cu prajituri si gandeste-te ce gust bun are, cum isi lasa siropul aromat in gura, etc etc. De la privit nu te ingrasi. Asa fac si eu. Si pap una pe saptamana.

    Mecanismul psihologic e simplu: de cate ori te simti obosit, sau catranit, iti vine sa te recompensezi cu “ceva bun”. Da’ ceva-ul ala poate sa fie si altceva – un fruct exotic, aromat, gasesti tu ceva FARA ZAHAR dar buuuuunut !!!

    Succes – si incearca amagirea burtii cu privitul. Merita, zau! Si incearca sa mergi mai mult – eu dupa ce-mi fac cumparaturile saptamanale sambata, bag tot ce trebuie la frigider apoi las sacosele si ma duc sa haladuiesc pe strazi si ma uit la vitrine, mai intru si in magazine, numai asa, ca sa merg.

  24. Nuuuuu, nu e vorba de ecler , milka, amandine ( nici cand am fost insarcinata nu am avut pofte, dimpotriva abia ma hraneam!), ci e vorba de zahar in general. Uneori la birou mai trag pe gat si cate un plic de zahar din acela de pus la cafea daca nu am si nu gasesc rapid ceva dulce!

  25. Pt. nicoleta
    E vb. de pofta pentru anume dulciuri (prajituri … ciocolata) sau pentru zahar in special? Daca ti-e pofta numai pt. ecler … sau pt milka ;) clar e vb doar de “pofta” si trebuie nitel vointa.
    Cu nevoia de Mg e simplu – fa o analiza de laborator, iti va spun edaca ai deficit. Oricum Mg si Cr se gasesc cam in toate pastilele cu multivitamine.
    O solutie ar fi sa faci exercitii fizice (chiar si plimbari de 1-2 ore nu neaparat sa alergi kilometri intregii cu limba scoasa). Daca maninci multe dulciuri deci calorii acestea se depun daca nu sint “arse”

  26. Si daca tot am ajuns la aceasta problema…

    Doctore, ce poate fi in spatele acestei pofte exagerate pentru dulciuri? Din ce sapaturi facui eu, zice-se ca ar putea fi o lipsa de magneziu sau chiar de crom??? Deci as putea lua Cromdiet-ul…Hmmmm! Sau ar putea fi o faza premergatoare diabetului???

    Pana acum nici macar nu m-a interesat sa stiu de ce am aceasta pofta exagerata pentru dulciuri si uite-asa am luat 6 kgs fara sa visez. Problema nu ar fi aceste 6 kilograme, nu sunt vreo sclifosita, doar ca incep sa intru in panica pentru ca aceste kilograme se aduna pe nesimtite, nevazute si negandite si asa ajung la 70-80-100

  27. Intrebarea am pierdut-o pe drum, deja visez la prajituri :)
    A luat careva Cromdiet? Rezultate?

  28. Fete dragi, eu as vrea sa slabesc mancand dulciuri :) Stiti careva vreo dieta cu dulciuri? Ar fi de vis :))

    Ma tot gandesc daca sa iau niste Cromdiet sau nu…Daca as sti ca m-ar lecui de dulciuri forever, zau ca as incerca! Rezist la orice, paine nu mananc deloc, carnarii grase nici atat, dar cand e vorba de dulciuri, ma apuca o nebunie!!! Daca mai sunt si in pms, deja e dezastru! La ce pasiune nebuna am pentru dulciuri, mi-e teama ca tot Cromdiet-ul din lume nu-mi va fi suficient sa ma opreasca. Larissa le zice frumos ea cum le zice, dar cand e sa pui in practica te apuca toti dracii! O zi plina de legume, alta de peste, alta de fructe. Da, nu zic nu, daca totul s-ar sfarsi cu niste delicioase prajituri, ciocolate, inghetate!

    Super slim-ul asta nu l-as lua, mi-e frica sa nu o dau in altele, dar mai ca as incerca un Cromdiet, ma tot uit la el printr-un geam si ma tot gandesc:sa il iau , sa nu il iau…Pentru 6kgs pierdute in eter, mai ca m-as incumeta! Doar sa nu ma apuce raul! Ca am mai patit-o eu cu niste Pinoslim…

  29. lacrima ce nr de aviz ai pe cutia care ai luat-o si nu si-a facut efectul?si ce producator?

  30. electrik blue te rog frumos da-mi si mie numerul de telefon sa comand si eu ca iti repet eu am comandat si nu o data si nimic nici un efect . Nu mai gasesc ss care te slabesc. Sunt disperata. Te rog sa ma salvezi cu numarul de telefon unde ai comandat si tu. Cat mai repede. Multumesc.

  31. lacrima exact asa am patit si eu.iau de 1 sapt si nimic!!!!unde gasim ss bune??
    electric blu de unde ai comandat?

  32. eu am comandat de pe net…nu am pofta de mancare deloc…beau foarte multa apa…dar asta nu ma deranjeaza…doar ca dorm mai putin decat de obicei…si da am …am acele stari de nevrozitate…agitatie…dar dupa cam 4-5 zile organismul se obisnuieste si trec.

  33. mai uka, unde ai gasit super slim care slabeste? Eu am slabit acum 2ani cu ss 10 km si am fost extrem de fericita, dar acum le-am pus la loc. Adevarul este ca nu am avut grija fiind linistita ca in iarna aceasta o sa-mi cumpar ss si o sa slabesc iarasi.Am cumparat n cutii de pe internet de la diversi distribuitori dar nu mai sunt ca cele luate acum 2 ani adica nu au efect – concluza sunt contrafacute. Sunt disperata ajuta-ma cu informatia aceasta. Unde gasesc ss original?

  34. Draga Larissa… nu te contrazic, DAR…cine “DUCE” LUPTA CU KILOGRAMELE , cred ca are deja o..”lista personala ” cu ce are si cu ce nu are voie sa manace. Fiind o asa problema serioasa, nu cred ca cineva SE AMAGESTE ca….slabeste…mancand precum.Fometila. Eu…raman cu cei 3 M + apa + CONSECVENTA. Sanatate si succes tuturor si…RENUNTATI LA PASTILE sau la alte “diete minune”.

  35. de la superslim am slbit mult mult dar amfetamina din el m-a lasat cu o insuficienta respiratorie si o sapt de spitalizare

  36. Draga Beluki,
    Da-mi voie sa te contrazic – da fructe seara, mai ales daca suferi de constipatie, pentru ca ajuta eliminarea dimineata :) Iar cu “mananca orice” da-mi voie sa nu fiu de acord. Fiecare stie deja bine ce aliment il ingrasa, deci poate fi atent sa manance mai putin sau deloc din acel aliment. As spune mai degraba: mananca din fiecare cate putin, cu moderatie, fara sa te infometezi dar si fara sa te simti “satul” adica sa poti omori puricele pe burta, de umflata ce este :) Unii tot baga in ei la masa si nu se mai opresc. Altii mananca orez si cartofi prajiti CU PAIINE ! :) pentru ca sustin ca altfel (daca nu mananca paine) nu se simt satui. De asemenea prea multa carne de porc s-a constatat medical ca poate conduce la cancer de colon. Asa ca, mai bine mananca carne de 2-3 ori pe saptamana, o zi peste, o zi legume si asa mai departe. Stiu ca sunt oameni care mananca de dimineata pana seara paine cu carne (sandvis cu sunca la micul dejun, friptura cu paine la pranz, friptura cu paine seara. E, cum suna? Pentru mine suna groaznic …..

  37. Buna dimineata!
    Eram o fata…..SANATOASA ;) de la munte.Am venit….la oras si m-am casatorit avand..77 de kg. Dupa 3 ani am nascut, avand….107 kg (bebe -4200gr), Dupa 7 ani de casatorie si inca un copil, sotul a plecat.Dupa TOT ce a insemnat…divort, stres, nervi, ingrijirea celor 2 copii, servici, casa, etc..am ajuns la..75 de kg. Apoi viata mea a intrat pe un curs…normal si m-am mentinut la 80-85 kg. Dupa 10 ani m-am recasatorit si.MI-E BINE. Atat de bine ca am ajuns ..iar la 105 kg(in 5 ani). Mostenind pe mama, sunt o..GRASA, am intrat la menopauza la 38 de ani, am incercat N tratamente, pastile, diete..etc….CONCLUZIA…nu uitati CEI 3 M ..MANCARE(mananca ORICE(NU fructe seara…fermenteaza), dar..cu pauza de 4 ore intre mese si ultima masa la ora 18.00), MISCARE (aerobic+alergare) si MASAJ. La mine incepe sa dea rezultate! SUCCES!

  38. parerea mea este ca pastilele ajuta pe moment dar apoi fac rau,mai degraba sunt de acord cu drweather problemele sunt de natura genetica dar mai cu seama pe baza endocrinologica,ceea ce multi nu stiu si luind pastile isi agraveaza situatia.apropo de orez eu stiu ca nu ingrasa,eu am avut un egim pe baza de orez.pa

  39. De postat puteti posta cit vreti ;) dar nu o sa va arbitrez pentru ca stii parerea mea despre regimurile de slabire. Dupa mine obezitatea tine mai degraba de genetica si de endocrinolog.

  40. Doctore, am putea noi, astia obsedati de kilogramele noastre in plus, sa discutam mai mult despre asta pe forumul dv? Bineinteles, asteptam parerile dv. la ideile noastre de regim… De exemplu, eu (si cred ca multi ca mine) nu prea stiu ce sa mananc de post. Tin minte ca bunica manca masline cu paine si bea ceai. Un mar, o para, dar in general se abtinea de la ce stia ea ca nu e permis.
    (Printre altele, cred ca ar trebui sa mai dau pe la biserica…. Preotul trebuie sa stie cel mai bine). Dar totusi produse pe baza de soia, n-as prea manca… cica fac rau la tiroida… Tofu cald in mancare chinezeasca am mancat, si e OK, dar sa-l mananci rece e o adevarata crima …. beh ….! By the way, care e aportul caloric al orezului? asta e planta, se poate consuma in post, da’ daca te ingrasa ? Ajutor ! Eu ma cam feresc de orez si paine.

  41. Da, Larissa, cu postul ai perfecta dreptate.Pina la urma nu am intilnit pe nimeni sa moara de foame … dar de prea multa mincare si consecintele de rigoare …

  42. Si eu cred acelasi lucru. A slabi cu pastile nu e normal, nu e sanatos. Daca vreti sa dati jos din apa, beti ceaiuri de plante: papadie, coada de cires etc, asezonate pentru gust cu musetel sau maces (care si el e diuretic).

    Din proprie experienta, chiar la regim, daca nu reduci cantitatea de alimente, nu faci nimic. Adica poti sa slabesti ceva, dar… pentru a da jos niste 10 kg e nevoie de rabdare, portii alimentare reduse si alimente diversificate. Pana la momentul in care (nu radeti) grasimea de pe burta (sau unde e mai multa la voi :) ) incepe sa salte in timpul mersului pe strada, pot trece si 4-5 saptamani …. si din acel moment abia poti incepe sa speri ca vei da jos cele 10 kilograme propuse, NUMAI si NUMAI daca continui regimul alimentar. Acu’ eu stiu ce mi-a lipsit: multe ceaiuri de plante, caldute si cu lamaie in loc de multe mandarine, mere etc… Si de ce nu, compot (fara zahar).

    Am primit de curand un calendar ortodox in care sunt marcate si perioadele de post. Cam multe :) , dar pesemne ca nu ne-ar strica noua, astia durdulii, sa mai tinem si un post. E o idee … !

  43. Ce sa zic … tind sa te sfatuiesc totusi sa te opresti.Macar daca ai fi sigur ca dupa tratament scapi DEFINITIV de kg. in plus.Dar e f. posibil ca sa le pui la loc.

  44. Salut!
    Sa va spun cum e la mine cu SuperSlim.
    Am inceput sa iau superslim de 10 zile. In prima zi doar mi se usca gura, fara sa-mi fie sete. Apoi nicio reactie – fara probleme cu dezhidratarea, cu inima, insomnie, constipatie/diaree, fara probleme cu respiratia, fara probleme cu capul, etc. Dar o stare de nervozitate mai mare am observat – ma enervez mai repede ca deobicei si aceasta stare de nervozitate persista. Insa, mi-e frica de reactiile dupa ce voi intrerupe acest tratament. Am citit la cineva mai sus ca dupa intreruperea tratamentului a avut reactii adverse gen oboseala, lesin.
    Intentionez sa inchei tratamentul pentru o luna, cu toate ca nu am slabit un gram. Eu am luat tratamentul pentru 10Kg.
    A era sa uit, transpir mai mult decat de obicei. Spre exemplu, la mine in oras au fost temperaturi de -20 de grade, iar dupa 20 de minute de mers pe jos, prin frigul ala, eram transpirat; transpir si in casa.
    Incep sa-mi para rau ca am inceput tratamentul, dar nici nu vreau sa-l intrerup, doresc sa-l inchei. Ma straduiesc sa mananc cat mai sanatos, fac si sala, dar dupa 10 zile nu e nicio diferenta si apare frustrarea, cu toate ca de unde am luat aceste pastile, s-a recomandat pe parcursul tratamentului, printre altele si o stare sufleteasca linistita.
    Sanatate maxima va doresc!

  45. Si eu sper … dar ai grija la efectele adverse.Iar daca le dai jos sa nu le pui la loc :(

  46. BUNA DRAGII MEI AM INCEPUT SA IAU SUPER SLIM DE AZI SPER CA VOI SLABI AM 106 KG SI SUNT DISPERATA MI-AM LUAT 2 CUTII SPER CA VOI SLABI CEVA

  47. Eeee…. asta-i alta problema …. gustul ala nitel acrisor al painii negre si aroma aia specifica nu le-am prea regasit nici eu, nici acasa, nici aici, dar cred ca in asta statea si placerea…
    Cand eram mica, cand mergeam la scoala unii colegi cumparau o lipie calda (aveam un “cuptor de aur” in drum spre scoala) si rupeam toti cate o bucatica si ne faceam pofta de lipie. Nici lipia de aici nu are gustul ala, desi e facuta fie dupa retete turcesti, in “cuptoare” turcesti, fie dupa retete iraniene sau arabesti…

  48. Ei, asta e unul din lucrurile pe care le regret eu de pe vremea lui Ceausescu. Piinea aia neagra-neagra . Culmea ca pe atunci nu imi placea decit aia alba.

  49. Neagra ca ziua de post :) Dar sunt atatea sortimente, de te doare….. bila ! Din pacate marea majoritate sunt cam tari la muscat :) dar sunt si unele gata taiate si chiar negre-negre care sunt mai umede… Mie imi place intermediara tip italian, cu masline mmmmmm :)

  50. Cum e pe acolo piinea neagra? Ca pe aici e uneori mai alba ca cea alba :(

  51. Mda, cred ca ai dreptate….. Drept urmare mi-am pus niste salata, ridichi si morcovei trasi julienne si i-am tras niste otet, nitel ulei de masline si sare, si da-i si te-nfrupta! :)
    Da’ mie imi place carnea, in special de pui, si sunca de Praga, cascavalul Dalia (care subtiaza talia) samd… Si carne fiarta suna imediat a regim pentru om bolnav … :)
    Cu ce nu ma impac bine, e painea. Nu-mi place si pace! Dar exista pe aici niste chiflute speciale cu nitel cascaval ras pe de-asupra, altii cu sare, altii … care cred ca ar trebui ocoliti chiar si la micul dejun…
    Oricum, ma straduiesc si eu ….:)

  52. Fiind o mai veche vizitatoare a mea esti obisnuita cu stilul meu cumva alaturi de normal ;) . e aceea vei fi surprinsa sa afli ca nu prea am incredere in regimuri – minune si alte cele. Cine e programat genetic sa fie mare asa este, cu toate eforturile. Daca e o problema endocrina , pina nu o rezovi, geaba regimuri. Legea, ca sazic asa , e clara: daca maninci mai mult decit consumi, te ingrasi. Maninci o data in zi si in rest stai la televizor pe principiul ca nu ai mincat deci nu poti sa faci nimic … ddegeaba, masa aia te ingrasa mai mult decit daca ai fi mincat de 3 ori si in rest ai fi doborit copaci. Si ca sa iti spun o taina, eu unul de vreo 11 ani nu am mincat carne+grasime decit intre Craciun si Anul Nou (nu pot rezista la mirosul de cirnat crud afumat) si pentru asta inca mai suflu … deci poate daca incerci acelasi lucru nu ai sa mori de inanitie si nici de avitaminoza sau alte bau-bauri. Ca sincer nu am vazut vegetarian obez.
    PS. Apropo de termeni. Vezi tu , chiar si notiunea de “regiim” nu e in regula. Presupune ceva temporar. Or, daca vrei sa slabesti, trebuie sa faci ceva DEFINITIV SI PERMANENT. Ca daca ai lasat regimul, oricit de bun ar fi, in 1-2 luni ai pus totul la loc. Si ceva in plus :(

  53. Stand asa, drept, si cujetand, m-am gandit ca n-ar fi rau sa ne dati niste regimuri tipic medicale de slabit. Tin minte, in urma cu …. ani de zile am primit un asemenea regim de la un medic, era orientativ, bineinteles, si continea si ce alimente sunt permise in cantitati reduse si ce alimente nu ai voie deloc sa bagi in gura cat tii regimul de slabire.
    Trebuie sa recunosc ca in vremurile astea “moderne” mancam cam pe apucate si de multe ori ce nu trebuie.
    De asemenea, regim alimentar pentru bolnavii de ficat si alte “fiare” de prin abdomen.
    Se poate? Bitte, bitte !

  54. Oups, e ceva nou pe piata,am auzit ca e “slabiciunea” vedetelor.Mi-ar fi usor sa generalizez ca zgomotul ce se face in jurul unui produs e invers proportional cu eficacitatea lui.Dar netranspirind deocamdata nimic despre compozitie e greu sa spun o parere despre eventuale efecte adverse.Poate in timp cind se vor cunoaste mai multe despre produs …

  55. Buna!
    Stii cumva ceva si despre..”celebrele” capsule si ceaiuri ZEIN? Au si astea aceleasi efecte adverse? Ca reclama se face la greu…
    Multumesc!

  56. M-am gandit eu ca sunt …doar ”niste zaruri aruncate ”sa mai amorteasca putin……. speranta celor in cauza.

  57. Eheee,sa fii tu sanatoasa cite tratamente s-au descoperit pina acum impotriva cancerului…si cite vaccinuri…Iar despre acesta anti HIV ce sa zic.Cred ca e ceva ca si clonarea umana,despre care vuiau ziarele acum ceva timp si de care nu mai zice nimeni nimic.Sau,poate,chiar daca ar fi reala chestia,se va impotmoli in faza de productie…. licente sau alte “hopuri” birocratice.

  58. Merci drweather si eu cred la fel , ca nu exista pastila 100 % naturala .
    Dar despre asta ce zici??? ….. e un articol prea scurt ….. nu dau prea multe amanunte…… tu sti ceva ??…….
    ””’Moment istoric in lupta impotriva SIDA: S-a descoperit un vaccin anti-HIV”””’
    oare e adevarat…..???

  59. Ca si superslimul, arpfarm provine din China,e un amestec de diferite plante.Sint si aici o multime de efecte ciudate,functie de multe ori de starea de sanatate a celui care ia pastila.Ramin la ideea ca nu exista pastila 100% sigura,in acest caz nu ar apare altele.

  60. Capsula de slabit Arpfarm – drweather , chiar as vrea sa stiu parerea ta despre aceasta capsula , crezi ca e aceiasi cu SS??…… AM intrat sa vad ce se spune si despre capsula ARPFARM , de rau nu, in afara de faptul ca da insomni…… TU CE ZICI ???, E ALTA SAU E ACEIASI CU SS ???

  61. superslim e bun luat pe termen scurt…eventual cu o pauza.de slabit,slabesti…insa ramai si dupa ce nu le mai iei cu unele efecte(vorbesc din proprie experienta) cum ar fi:constipatie,nervozitate,cefalee.eu cred ca sunt un caz fericit.cat timp am luat nu am avut insomnii si dureri de burta.in schimb,cand am intrerupt tratamentul,am avut o saptamana de cosmar.eram obosita tot timpul si chiar am si lesinat…nu luati superslim daca nu e cazul…pentru 3-4 kg nu merita…

  62. si eu iau ss. dar iau una la 2 zile si numai si numai impreuna cu magneziu. daca te incumeti sa iei ss fara un supliment de magneziu, patesti exact ce a patit domnisoara cu palpitatiile, constipatia, stari de lesin. sunt ok, ce ma enerveaza pe mine e ca am inceput sa transpir si inainte era raritate, faptul ca am tot timpul gura uscata(dar e bine ca beau multa apa) si treaba cu insomniile dureaza o sapt.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 415 other followers

